تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تعمیرسرا

تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیر یخچال فریزر در تمامی برندها در محل فقط با یک تماس است. در این مقاله تعمیرسرا به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک میپردازیم:

نکات ضروری برای محافظت از برد یخچال جنرال الکتریک
برای این‌که هزینه تعمیرات را تا جایی که ممکن است کاهش دهید بهتر است موارد پیش‌گیری را رعایت کنید تا هم عمر مفید دستگاه را بالا ببرید و هم به دردسرهای پیدا کردن قطعات و هزینه‌های آن دچار نشوید. با استفاده از چند راهکار ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

۱) برای یخچال خود محافظ برق تهیه کنید. نه‌تنها یخچال بلکه هر وسیله برقی دیگر به محافظ در برابر نوسانات برق احتیاج دارند. این کار باعث می‌شود یک جریان یکدست به سیستم یخچال وارد شود و تا جایی که امکان دارد. ضعف و یا شدت‌جریان برق را کنترل کند.

۲) اگر در زمینه تعمیر وسایل مهارت کافی ندارید. دستگاه را باز نکنید. این کار باعث می‌شود هزینه بیشتری را برای تعمیر بپردازید و یا این‌که به جان خود آسیب برسانید. علاوه بر این با این کار دستگاه خود را از ضمانت شرکت خارج می‌کنید و نمایندگی‌ها دیگر ضمانت‌نامه شمارا قبول نخواهند کرد. اگر توجه کرده باشید شرط ضمانت هر نوع وسیله‌ای که خریداری می‌کنید این است که تابه‌حال توسط شما باز نشده باشد و مورد تعمیر قرار نگرفته باشد.

۳) برای اسباب‌کشی یا تغییر فضای آشپزخانه مجبورید یخچال را جابه‌جا کنید. مراقب باشید در این جابه‌جایی به بدنه آسیبی نرسد و کارگران در هنگام اسباب‌کشی اهمال‌کاری نکنند و به یخچال آسیب نزنند.

۴) برای تمیز کردن پشت یخچال دقت کنید که رطوبت نباید وارد دستگاه شود. بهتر است با یک دستمال خشک فقط گردوغبار پشت یخچال را پاک‌کنید. هرگونه نفوذ رطوبت و آب می‌تواند موجب اتصالی برد یخچال شود و خرابی بیشتری را به بار آورد. تا جایی که شاید مجبور به تعویض قطعه یا یخچال خود شوید.

۵) اطلاعات خود را کامل کنید. دفترچه راهنمای یخچال جنرال یا هر دستگاه دیگری را که خریداری می‌کنید مطالعه کنید. تا بفهمید با چه نوع سیستمی سروکار دارید و چه نکاتی را باید رعایت کنید. می‌توانید به‌جای خواندن دفترچه راهنما از کسی که دستگاه را برای شما نصب می‌کند کمک و راهنمایی بخواهید.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا باید اقدام به تعویض فیلتر یخچال کنیم؟ (مزایای تعویض فیلتر آب یخچال چیست؟)

یکی از سوالات رایجی که در این زمینه پرسیده می‌شود که چرا باید همیشه سرویس یخچال سامسونگ خود را به بهترین شکل انجام دهیم؟ چه نیازی به این کار است؟ چه دلایلی باعث می‌شود که همیشه به فکر این موضوع باشیم؟ در حقیقت، فیلتر یخچال، در نوع خود یکی از قسمت‌های مهم یخچال است که اگر متوجه دلیل جایگذاری و کارایی آن شوید، خواهید فهمید که چرا نیاز است آن را به صورت منظم تعویض کنید!

همانطور که حدس می‌زنید، آبی که ما روزانه نوش جان می‌کنیم، آب کاملا تصفیه شده‌ای نیست و در بسیاری از موارد دارای آلاینده‌های خطرناکی است، اما باید چه کاری انجام داد؟ آیا می‌توانیم جلوی ورود انواع بیماری‌ها به بدن خود را بگیریم؟ آیا می تونیم املاح مضری موجود در آب را به نحوی تصفیه کنیم؟ شرکت‌های تولید کننده یخچال از جمله سامسونگ (SAMSUNG) که در زمینه کاری خود نمونه هستند، بر روی محصولات خود از فیلتر آب استفاده کرده‌اند.

مطالب مرتبط: تعمیر درب یخچال سامسونگ+ آپدیت ۹۹

این فیلترها کمک می‌کنند که به بهترین شکل ممکن، آب ورودی به یخچال و در نهایت به بدن شما، از املاح مضر کاملا جدا شود و آب پاک را بتوانید نوش جان کنید. در واقع داشتن فیلتر آب و تعویض فیلتر یخچال به صورت مقرر باعث می‌شود که همیشه بتوانید اطمینان کنید که کیفیت آب و یخ خالص است. همچنین وجود چنین فیلتری کمک می‌کند که رسوبات آب سیستم داخلی یخچال و سایدبای ساید دچار مشکل نشود.

معروف‌ترین برندهای فیلتر آب یخچال در بازار که می‌توانید از آن‌ها استفاه کنید!

اگر دوست دارید که اقدام به تعویض فیلتر یخچال کنید، باید مدنظر داشته باشید که در میان برندهای وجود در بازار بهتر است که از بهترین‌ها استفاده کنید! استفاده از بهترین مدل‌ها و برندهای فیلتر آب یخچال برای تعمیر یخچال سامسونگ و یا سرویس یخچال سامسونگ می‌تواند راهگشای اساسی شما باشد! در زیر بهترین برندها و مارک‌هایی که می‌توانید برای تعویض فیلتر یخچال استفاده کنید را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • Samsung (مدل Genuine)
  • General Electric (مدل MWF)
  • فریجیدر (WF2CB PureSource2)
  • ویرپول (EveryDrop)
  • Waterdrop UKF8001
  • Crystala
  • General Electric PRWFE
  • کنمور ۹۶۹۰
  • میتگ UKF8001
  • AquaCrest
  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی