تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تعمیرسرا

تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیر یخچال فریزر در تمامی برندها در محل فقط با یک تماس است. در این مقاله تعمیرسرا به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک میپردازیم:

نکات ضروری برای محافظت از برد یخچال جنرال الکتریک
برای این‌که هزینه تعمیرات را تا جایی که ممکن است کاهش دهید بهتر است موارد پیش‌گیری را رعایت کنید تا هم عمر مفید دستگاه را بالا ببرید و هم به دردسرهای پیدا کردن قطعات و هزینه‌های آن دچار نشوید. با استفاده از چند راهکار ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

۱) برای یخچال خود محافظ برق تهیه کنید. نه‌تنها یخچال بلکه هر وسیله برقی دیگر به محافظ در برابر نوسانات برق احتیاج دارند. این کار باعث می‌شود یک جریان یکدست به سیستم یخچال وارد شود و تا جایی که امکان دارد. ضعف و یا شدت‌جریان برق را کنترل کند.

۲) اگر در زمینه تعمیر وسایل مهارت کافی ندارید. دستگاه را باز نکنید. این کار باعث می‌شود هزینه بیشتری را برای تعمیر بپردازید و یا این‌که به جان خود آسیب برسانید. علاوه بر این با این کار دستگاه خود را از ضمانت شرکت خارج می‌کنید و نمایندگی‌ها دیگر ضمانت‌نامه شمارا قبول نخواهند کرد. اگر توجه کرده باشید شرط ضمانت هر نوع وسیله‌ای که خریداری می‌کنید این است که تابه‌حال توسط شما باز نشده باشد و مورد تعمیر قرار نگرفته باشد.

۳) برای اسباب‌کشی یا تغییر فضای آشپزخانه مجبورید یخچال را جابه‌جا کنید. مراقب باشید در این جابه‌جایی به بدنه آسیبی نرسد و کارگران در هنگام اسباب‌کشی اهمال‌کاری نکنند و به یخچال آسیب نزنند.

۴) برای تمیز کردن پشت یخچال دقت کنید که رطوبت نباید وارد دستگاه شود. بهتر است با یک دستمال خشک فقط گردوغبار پشت یخچال را پاک‌کنید. هرگونه نفوذ رطوبت و آب می‌تواند موجب اتصالی برد یخچال شود و خرابی بیشتری را به بار آورد. تا جایی که شاید مجبور به تعویض قطعه یا یخچال خود شوید.

۵) اطلاعات خود را کامل کنید. دفترچه راهنمای یخچال جنرال یا هر دستگاه دیگری را که خریداری می‌کنید مطالعه کنید. تا بفهمید با چه نوع سیستمی سروکار دارید و چه نکاتی را باید رعایت کنید. می‌توانید به‌جای خواندن دفترچه راهنما از کسی که دستگاه را برای شما نصب می‌کند کمک و راهنمایی بخواهید.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، تعمیرات یخچال‌های امروزی پیچیده و نیازمند تخصص هستند. همین امر باعث می‌شود تا زمان لازم برای رفع این مشکلات بیشتر شود. توصیه ما این است که برای رفع اختلالات یخچال خود دست نگه‌داشته و بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام به رفع مشکل نکنید. چراکه در صورت عدم دانش کافی، ممکن است به برد اصلی یخچال خود آسیب وارد کرده و متحمل هزینه‌های زیادی شوید. متخصصین تعمیرات یخچال در تعمیر سرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می‌شوند. پس‌ازآن به‌سرعت به بررسی اختلال یخچال پرداخته و به رفع آن اقدام می‌کنند. به‌این‌ترتیب شما بدون خطر احتمالی آسیب بیشتر به یخچال خود، به رفع راحت و آسوده مشکل پرداخته‌اید

https://tamirsara.com/services/refrigerator-types/repair-of-freezer-refrigerators/

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از بخش هایی که در این دفترچه های راهنما مهم است، بخشی است که می تواند در رفع برخی از مشکلات رایج به شما کمک کند. بعضا پیش می آید که عیب های مختلف و کوچکی برای دستگاه شما ایجاد می شوند که نیازمند کمک یک متخصص در این زمینه نیستند و همچنین از جمله عیب های بزرگ و غیرقابل برطرف سازی هم نیستند. در این حال شما می توانید از دفترچه راهنمای یخچال فریزر دوو استفاده کنید تا بتوانید این بخش را به خوبی پشت سر بگذارید. البته پیشنهاد ما به شما این است که اگر دستگاه شما با مشکلات جدی در این زمینه رو به رو شد بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تلاش کنید این مشکلات را با کمک یک متخصص در این زمینه برطرف کنید چرا که بعضا ممکن است این مشکلات برای شما و دستگاه شما خطر آفرین شوند و در نهایت هم نتوانید اصل مشکل را پیدا کنید و تنها دستگاه خود را باز کنید و گارانتی آن را از بین ببرید.

 

 

برای خواندن ادامه مطلب در بلاگ تعمیرسرا کلیک کنید:

https://tamirsara.com/manual-of-daewoo-refrigerator-freezer/

 

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

می توان گفت که یخچال فریزر دوو معمولا دارای صفحه نمایشی است که به صورت دکمه ای و همچنین لمسی ایجاد شده است. اما اغلب در ایران تمامی این صفحات دارای دکمه هستند. تنظیمات یخچال فریزر دوو در اکثر مدل ها به یک صورت است و اگر شما عملکرد دکمه های مختلف را یاد بگیرید می توانید با آن ها کار کنید.

بعد از یادگیری عملکردهای مربوط به هر دکمه، شما می توانید تنظیمات یخچال فریزر دوو را مطابق با آنچه که میخواهید انجام دهید. همچنین اگر این تنظیمات به آن صورت که میخواستید پیش نرفت، می توانید با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید و تمامی آنچه که باید را از او بخواهید.

زمانی که شما برای اولین بار یخچال فریزر دوو را به برق متصل کنید و آن را روشن کنید، تنظیماتی که در آن وجود دارد به صورت کاملا پیش فرض ایجاد شده اند و روی دستگاه اعمال می شوند. در این حال معمولا یخچال فریزر دوو روی حالت Middle قرار خواهد گرفت. گزینه های مختلف مانند ICE MAKER LOCK, SLEEP, LOCK خاموش خواهند بود و آیکون سرعت هم غیرفعال است.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

https://tamirsara.com/%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%ac%d9%87-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%88/

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

علت ارور HRS  یخچال آرتیکا

امروزه سیستم های کامپیوتری و مدارهای هوشمند چنان قوی عمل می کنند که هرگونه مشکل و خرابی در هر سیستمی را به ما خبر میدهند ، یکی از این سیستم های هوشمند مغز متفکر یخچال های جدید و امروزی است که پاور برد نام دارد و به طور معمول هر برندی از یخچال یک جور علامت برای ارور خود در نظر گرفته است که با آن ما را از وجود یک اختلال در کار دستگاه باخبر می کند ، وقتی ارور  HRS  یخچال آرتیکا را از روی مانیتور روی درب یخچال فریزر و یا ساید دریافت می کنیم به این نتیجه میرسیم که اخطاری در مورد خرابی در قسمتی از یخچال گرفته ایم ، متاسفانه این ارور یکی از خطرناک ترین و سمی ترین ویروسی است که به جان یخچال ما افتاده است و آسیب مستقیما متوجه مغز فرمانده دستگاه ما می باشد و به معنی آن است که برد دستگاه سوخته است و باید تعویض گردد و چون قیمت بالایی در بازار دارد سختی کار را دوچندان می کند

برای خواندن ادامه مطلب در بلاگ تعمیرسرا کلیک کنید:

https://tamirsara.com/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%8c-%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%b1/

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی