تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تعمیرسرا

تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیر یخچال فریزر در تمامی برندها در محل فقط با یک تماس است. در این مقاله تعمیرسرا به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک میپردازیم:

نکات ضروری برای محافظت از برد یخچال جنرال الکتریک
برای این‌که هزینه تعمیرات را تا جایی که ممکن است کاهش دهید بهتر است موارد پیش‌گیری را رعایت کنید تا هم عمر مفید دستگاه را بالا ببرید و هم به دردسرهای پیدا کردن قطعات و هزینه‌های آن دچار نشوید. با استفاده از چند راهکار ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

۱) برای یخچال خود محافظ برق تهیه کنید. نه‌تنها یخچال بلکه هر وسیله برقی دیگر به محافظ در برابر نوسانات برق احتیاج دارند. این کار باعث می‌شود یک جریان یکدست به سیستم یخچال وارد شود و تا جایی که امکان دارد. ضعف و یا شدت‌جریان برق را کنترل کند.

۲) اگر در زمینه تعمیر وسایل مهارت کافی ندارید. دستگاه را باز نکنید. این کار باعث می‌شود هزینه بیشتری را برای تعمیر بپردازید و یا این‌که به جان خود آسیب برسانید. علاوه بر این با این کار دستگاه خود را از ضمانت شرکت خارج می‌کنید و نمایندگی‌ها دیگر ضمانت‌نامه شمارا قبول نخواهند کرد. اگر توجه کرده باشید شرط ضمانت هر نوع وسیله‌ای که خریداری می‌کنید این است که تابه‌حال توسط شما باز نشده باشد و مورد تعمیر قرار نگرفته باشد.

۳) برای اسباب‌کشی یا تغییر فضای آشپزخانه مجبورید یخچال را جابه‌جا کنید. مراقب باشید در این جابه‌جایی به بدنه آسیبی نرسد و کارگران در هنگام اسباب‌کشی اهمال‌کاری نکنند و به یخچال آسیب نزنند.

۴) برای تمیز کردن پشت یخچال دقت کنید که رطوبت نباید وارد دستگاه شود. بهتر است با یک دستمال خشک فقط گردوغبار پشت یخچال را پاک‌کنید. هرگونه نفوذ رطوبت و آب می‌تواند موجب اتصالی برد یخچال شود و خرابی بیشتری را به بار آورد. تا جایی که شاید مجبور به تعویض قطعه یا یخچال خود شوید.

۵) اطلاعات خود را کامل کنید. دفترچه راهنمای یخچال جنرال یا هر دستگاه دیگری را که خریداری می‌کنید مطالعه کنید. تا بفهمید با چه نوع سیستمی سروکار دارید و چه نکاتی را باید رعایت کنید. می‌توانید به‌جای خواندن دفترچه راهنما از کسی که دستگاه را برای شما نصب می‌کند کمک و راهنمایی بخواهید.

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین خدمات تعمیر یخچال در محل تعمیرسرا

در این مقاله قصد داریم تا در مورد تعمیر سرا، یکی از شرکت‌های معتبری که شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در لوازم‌خانگی خود مخصوصاً مشکلات مرتبط با یخچال‌فریزر به آن مراجعه نمایید، اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

اhttps://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/03/25/2285885/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%84-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D8%A7

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

علت چشمک زدن یخچال فریزر 

 

خیلی از کاربران این مشکل رایج رو در مورد یخچال هاشون دارن فرقی نمیکنه چه برندی باشه

برای همین در بلاگ تعمیرسرا بهترین راه کارهارو برای شما اوردیم که بتونین مشکلتون رو حل کنید:

https://tamirsara.com/cause-of-refrigerator-blinking/

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

تعمیر مجیک شف در محل با تعمیرسرا

این دو شرکت در دهه 1880 و 1890 منجر به ادغام هشت شرکت اجاق گاز دیگر در سنت لوئیس ، شیکاگو و کلیولند شرکت stove آمریکایی را تشکیل دهد . Stove امریکایی اولین دستگاه کنترل دما را در سال 1914 معرفی کرد و در سال 1929 شروع به استفاده از Magic Chef کرد این نام تجاری آن قدر موفق شد که در سال 1951 شرکت stove آمریکایی نام خود را به Magic Chef تغییر داد. این شرکت در تولید اجاق های گازی به خوبی معروف شد اما تلاش برای گسترش برند در تولید سایر لوازم خانگی ناموفق بوده است.

تعمیرات لوازم خانگی مجیک شف در منزل با تعمیرسرا

محصولات برند مجیک شف

  • اجاق گاز مجیک شف
  • ویژگی های منحصر بفرد اجاق گاز مجیک شف
  • استفاده آسان
  • نگهداری طولانی رطوبت و اسانس غذا
  • ماندگاری بیشتر مواد غذایی پخته شده
  • کیفیت بالای پخت و پز
  • برنامه های پخت متنوع
  • رضایت مصرف کنندگان
  • تعمیرات اجاق گاز مجیک شف
  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

علائمی که می‌گویند یخچال آدمیرال خراب است

خرابی‌ها و مشکلاتی که برای یخچال‌های فریزر پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک یخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در یخچال است که باید برطرف شود. برای این که راحت‌تر بتوانید علائم را شناسایی کنید و مطمئن شوید که به یک تعمیرکار برای تعمیر یخچال فریزر آدمیرال خود احتیاج دارید لیست زیر را بخوانید و بعد بررسی یخچال خود را با توجه به این لیست انجام دهید.
  • یخ ساز به درستی عمل نمی کند.
  • حالت اتوماتیک یخچال به موقع کار نمی کند.
  • سر و صدای غیر عادی از موتور به گوش می رسد.
  • سرمای تولید شده توسط یخچال با درجه تنظیم شده آن مطابقت ندارد. بدین معنی که گاهی بیش از حد یخ می زند و یا اصلا منجمد نمی کند.
  • مواد غذایی داخل یخچال زود تر از حد معمول شروع به فاسد شدن می کنند.

برای استفاده از خدمات تعمیر یخچال تعمیرسرا کلیک کنید:

https://tamirsara.com/services/refrigerator-types/repair-of-freezer-refrigerators/admiral-repair/

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

علائمی که می‌گویند یخچال فریجیدر خراب است

خرابی‌ها و مشکلاتی که برای یخچال‌های فریزر پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک یخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در یخچال است که باید برطرف شود. برای این که راحت‌تر بتوانید علائم را شناسایی کنید و مطمئن شوید که به یک تعمیرکار برای تعمیر یخچال فریزر فریجیدر خود احتیاج دارید لیست زیر را بخوانید و بعد بررسی یخچال خود را با توجه به این لیست انجام دهید.

 

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

https://tamirsara.com/services/refrigerator-types/repair-of-freezer-refrigerators/frigidaire-repair/

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰


تعمیر یخچال سامسونگ تخصص ماست
خرابی‌ها و مشکلاتی که برای یخچال‌های فریزر سامسونگ پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک یخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در یخچال است که باید برطرف شود.  اگر یخچال فریزر سامسونگ‌تان دچار مشکل شد سریعا با مشاوران ما تماس بگیرید تا همان روز برای شما کارشناس مجرب ارسال کنیم تا خیالتان بابت یخچالتان راحت بشود.

 

برای خواندن ادامه مطلب به سایت بیتوته مراجعه کنید:

https://www.beytoote.com/news/social/refrigerator1-repair-tamirsara.html

 

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

آیا تنظیمات نمایشگر مدل‌های مختلف یخچال ال جی متفاوت است؟

آموزش تنظیمات نمایشگر یخچال ال جی در دفترچه راهنمای این یخچال‌ها نیز وجود دارد؛ اما برای استفاده درست از یخچال‌های ال جی کافی است این آموزش تنظیمات نمایشگر یخچال ال جی را فراگیرید و سپس بر اساس نکته‌ها و هشدارهای داده‌شده عمل کنید. در این صورت مشکلات و عیوب یخچال شما به حداقل کاهش خواهد یافت. بااینکه شاید بیندیشید که با توجه به اینکه یخچال‌های ال جی در طرح‌ و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، پس برای هرکدام باید آموزش تنظیمات نمایشگر یخچال ال جی مختلف وجود داشته باشد. درحالی‌که نمایشگرهای ال جی باوجود تفاوت در طرح و نوع قرارگیری و… تنظیمات مشابهی دارند و کافی است اصطلاحات را به‌خوبی یاد بگیرید. البته ممکن است برخی یخچال‌ها آپشن‌های اضافه و بیشتری نسبت به مدل‌های پایین‌تر داشته باشند، در این صورت نمایشگر این یخچال‌ها نیز دارای تفاوت‌های کوچکی خواهد بود.

سخن پایانی

در بازارهای روز دنیا یخچال L‌‌G یکی از محبوب‌ترین برندهای ممکن است. در کشور ما یخچال ال جی نقش اساسی در خانه‌ها ایفا می‌کند و به محبوبیت بسیار بالایی در بین ایرانیان رسیده است. مردم ایران همواره به استفاده از بهترین‌ها علاقه داشته‌اند و یخچال L‌‌G با ثبت بهترین استانداردها در استفاده از انرژی و کارایی بی‌نظیر بهترین بودن را به اثبات رسانده است. این یخچال‌ها دارای نمایشگرهای بسیار مجهزی هستند که تمام امور یخچال از طریق آن کنترل و هدایت می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این نمایشگر مرکز دستورات یخچال است؛ اما به علت عدم استفاده درست از یخچال، باوجود کیفیت و جنس خوب، دچار خرابی و نقص می‌شوند. اکثر اوقات این استفاده نادرست به جهت عدم علم کافی در استفاده از نمایشگر این یخچال‌ها پیش می‌آید.

شما با دنبال کردن این آموزش تنظیمات نمایشگر ال جی می‌توانید با اصطلاحات نمایشگر و همچنین استانداردهای تنظیم نمایشگر یخچال ال جی آشنا شوید و مشکلات یخچال خود را به حداقل برسانید. به حداقل رسیدن مشکلات استفاده از یخچال به معنای کاهش نواقص فنی نیز می‌باشد؛ زیرا بیشتر نواقص فنی در جهت استفاده نادرست از وسیله موردنظر شکل می‌گیرند و خیلی اوقات هزینه‌های گزافی به‌جا می‌گذارند.

تعمیرسرا خدمات تعمیر یخچال

ارورهای یخچال بسیار گسترده و متنوع هستند. همچنین ارورهای یخچال در برندهای گوناگون ممکن است متفاوت باشند. گرچه تقریبا تمامی ارورهای مشابه با نام های مشابه در صفحه نمایش یخچال ها نشان داده میشوند، اما در مواردی این قضیه صدق نمیکند. به عنوان مثال اگر شرکت سازنده شما در کشور دیگری مبدا داشته باشد این شرایط برقرار نیست. ما در اینجا ارورهای شایع یخچال را بررسی کردیم. اما اگر ارورهای یخچال شما در این لیست یافت نشد، بهتر است با متخصصین تعمیرسرا تماس بگیرید.

https://tamirsara.com/services/refrigerator-types/repair-of-freezer-refrigerators/lg-repaire/

 

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی