تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تعمیرسرا

تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیر یخچال فریزر در تمامی برندها در محل فقط با یک تماس است. در این مقاله تعمیرسرا به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک میپردازیم:

نکات ضروری برای محافظت از برد یخچال جنرال الکتریک
برای این‌که هزینه تعمیرات را تا جایی که ممکن است کاهش دهید بهتر است موارد پیش‌گیری را رعایت کنید تا هم عمر مفید دستگاه را بالا ببرید و هم به دردسرهای پیدا کردن قطعات و هزینه‌های آن دچار نشوید. با استفاده از چند راهکار ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

۱) برای یخچال خود محافظ برق تهیه کنید. نه‌تنها یخچال بلکه هر وسیله برقی دیگر به محافظ در برابر نوسانات برق احتیاج دارند. این کار باعث می‌شود یک جریان یکدست به سیستم یخچال وارد شود و تا جایی که امکان دارد. ضعف و یا شدت‌جریان برق را کنترل کند.

۲) اگر در زمینه تعمیر وسایل مهارت کافی ندارید. دستگاه را باز نکنید. این کار باعث می‌شود هزینه بیشتری را برای تعمیر بپردازید و یا این‌که به جان خود آسیب برسانید. علاوه بر این با این کار دستگاه خود را از ضمانت شرکت خارج می‌کنید و نمایندگی‌ها دیگر ضمانت‌نامه شمارا قبول نخواهند کرد. اگر توجه کرده باشید شرط ضمانت هر نوع وسیله‌ای که خریداری می‌کنید این است که تابه‌حال توسط شما باز نشده باشد و مورد تعمیر قرار نگرفته باشد.

۳) برای اسباب‌کشی یا تغییر فضای آشپزخانه مجبورید یخچال را جابه‌جا کنید. مراقب باشید در این جابه‌جایی به بدنه آسیبی نرسد و کارگران در هنگام اسباب‌کشی اهمال‌کاری نکنند و به یخچال آسیب نزنند.

۴) برای تمیز کردن پشت یخچال دقت کنید که رطوبت نباید وارد دستگاه شود. بهتر است با یک دستمال خشک فقط گردوغبار پشت یخچال را پاک‌کنید. هرگونه نفوذ رطوبت و آب می‌تواند موجب اتصالی برد یخچال شود و خرابی بیشتری را به بار آورد. تا جایی که شاید مجبور به تعویض قطعه یا یخچال خود شوید.

۵) اطلاعات خود را کامل کنید. دفترچه راهنمای یخچال جنرال یا هر دستگاه دیگری را که خریداری می‌کنید مطالعه کنید. تا بفهمید با چه نوع سیستمی سروکار دارید و چه نکاتی را باید رعایت کنید. می‌توانید به‌جای خواندن دفترچه راهنما از کسی که دستگاه را برای شما نصب می‌کند کمک و راهنمایی بخواهید.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است در مورد وسایل برقی به ویژه لوازم آشپزخانه به وجود بیایند، خرابی وسایل است. حال اگر این خرابی مربوط به وسایل مهم‌تر مثل یخچال و گاز باشد فورا به تعمیرکار احتیاج پیدا می‌کنید. اگر شما هم نیازمند تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک خود هستید،با مشاورین تعمیرسرا در ارتباط باشید و همچنین در ادامه همراه ما باشید تا برخی از ایرادات را مرور کنیم.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک، موضوعی است که به آن می‌پردازیم و زوایای مختلف آن را بررسی می‌کنیم. این صفحه به شما کمک می‌کند که با نشانه‌هایی که بیان می‌کند به تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک احتیاج دارید، آشنا شوید.

علل غیر فنی خرابی یخ‌ساز یخچال:

تمامی قسمت‌ها و اجزاء یخچال جنرال الکتریک یا هر یخچال دیگری در جهت سرد کردن، یخ کردن و تصفیه کردن انجام می‌گیرد. یخ‌ساز قسمتی از یخچال است که ممکن است به دلایل بسیار زیادی دچار نواقص فنی شود. غالباً علل این مشکلات فنی نیست و ممکن است به علت استفاده نادرست کاربران از این وسیله باشد. یخ‌ساز قسمتی از یخچال است که به چند قسمت دیگر متصل است و بر اساس عملکرد آن‌ها کار می‌کند. هرکدام از این قسمت‌ها اگر دچار مشکل شوند، یخ‌ساز به‌خوبی کار نمی‌کند.

اولین مورد، مدار تنظیم هوای یخچال است. این سیستم مشخص‌کننده میزان یخ‌زدگی فریزر و سردی هوای یخچال است. در اثر خراب شدن مهره تنظیم دما یا سیستم تنظیم دمای یخچال، دستور یخ کردن به صفحات مخصوص فریزر ارسال نخواهد شد یا به‌درستی ارسال نخواهد شد. در این صورت یخ زدن یخچال انجام نخواهد شد. پس به‌عنوان اولین گزینه، باید سیستم تنظیم دما را بررسی کنید. جالب این است در این صورت یخ‌ساز یخچال دچار هیچ مشکلی نشده است و فقط قطعات متصل به آن خراب‌شده‌اند.

یکی دیگر از مشکلات عدیده‌ای که باعث عدم صحیح انجام شدن کار یخ‌ساز می‌شود، جلوگیری از انتشار هوای درون یخچال می‌باشد. به دلایل بسیاری هوای سرد بین فضای داخلی یخچال و فریزر منتشر نمی‌شود و درنتیجه گرمای درونی از بین نخواهد رفت و یخ‌ساز کار نمی‌کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، بسته‌بندی‌های غذایی و قابلمه‌ها را به دیواره پشتی یخچال نچسبانید. قابلمه‌های بزرگ را در قسمت جلویی یخچال قرار دهید و چند وقت یک‌بار فضای داخلی یخچال جنرال الکتریک را تمیز کنید.

عوامل مؤثر در یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک

ممکن است در مواردی متوجه یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک خود شده باشید و یا به دلیل اطلاع نداشتن از اینکه چه مدت‌زمانی یخچال باید اتومات کند بی‌جهت نگران صدای موتور یخچال شده باشید. معمولاً برای یافتن دلایل یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک چند دلیل مشخص وجود دارند و شما با علم به اینکه یخچال، اصولاً هرچند دقیقه یک‌بار باید اتومات کند قطعاً سریع‌تر قادر به جلوگیری از مشکلات جدی‌تر خواهید شد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک تهران

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی
  • ۰
  • ۰

این مقاله سعی دارد شما را با شرکت «تعمیر سرا» آشنا نماید. شرکتی که بیش از 40 سال است در تهران در زمینه تعمیر یخچال‌فریزر و یخچال‌های متنوع ساید بای ساید به بهترین نحو هنرنمایی کرده است.

تعمیر یخچال‌ ساید بای ساید در انواع مدل و برند

دلایل بسیار پیچیده و زیادی وجود دارد که به گزارش عملکرد نادرست یخچال‌های ساید بای ساید با هر برندی، منجر می‌شود. خوب است بدانیم که سیستم کار یخ‌سازها، اغلب مانند هم عمل می‌کنند. عمده مشکل یخ‌ساز، عدم یخ‌سازی است که احتمال دارد ناشی از یخ‌زدگی بخش‌های مرتبط با عبور آب به داخل یخ‌ساز باشد که تعمیرکار ماهر به‌خوبی از عهده آن بر خواهد آمد.

گاهی برطرف کردن نفوذ بوی نامطبوع به درون عایق‌ها، بسیار سخت است و نیاز به صبر و حوصله می‌باشد. تکنسین‌های حرفه‌ای در صورت نیاز، نوارها و عایق‌ها را تعویض می‌نمایند و یا با یک کمپرسور هوا به این قسمت‌ها هوا می‌دمند.

تعمیرسرا متخصص تعمیر یخچال آدمیرال در تهران

شرکت امریکایی آدمیرال در ایران نیز چندین شعبه از نمایندگی‌های آدمیرال مجوز فعالیت گرفته است. یکی از خدمات مهم این برند، در زمینه تعمیرات این کالاها می‌باشد. اگر کالای خریداری‌شده به‌درستی کار نمی‌کند کافی است با نمایندگی آن تماس گرفته تا به‌صورت تلفنی از مشاوره و راهنمایی رایگان آن‌ها استفاده کنید. اگر نمایندگی تشخیص دهد که مشکل پیش‌آمده نیاز بررسی دارد در کم‌تر از یک ساعت، تعمیرکار مربوطه را به محل سکونت شما می‌فرستد. بعد از اتمام کار، تمام هزینه‌ها فاکتور ‌شده و برای کارشان یک گارانتی یک‌ساله به شما خواهند داد

  • تعمیرات لوازم خانگی محمدی